برند مطرح توليد كننده پروفيل upvc

توليد كننده پنجره هاي دو جداره upvc

برند مطرح توليد كننده پروفيل upvc

۱۰ بازديد

پروفيل هاي UPVC مهمترين اجزاي تشكيل دهنده پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي هستند كه در برندهاي متنوعي توليد مي شوند. 

بعنوان مثال HOFMANN يكي از برندهاي مطرح توليد كننده پروفيل upvc مي باشد كه محصولات خود را تحت معتبرترين استانداردهاي جهاني و با بهره گيري از فناوري هاي روز دنيا توليد مي نمايد. 

 

ويژگي ها 

پروفيل هاي هافمن با تكيه بر كيفيت و دوام عالي كه دارند بالغ بر 25 سال ضمانت كيفيت و سلامت را دارا مي باشند و بدون تغيير رنگ يا كيفيت ظاهري مانند روز اول باقي مي مانند. 

پروفيل هاي اين برند از مواد اوليه استاندارد با جديد ترين قالب ها و ماشين آلات صنعتي آلماني و ايتاليايي توليد مي شوند و به همين دليل از ظرافت و در عين حال مقاومت خوبي برخوردار هستند. 

همچنين به دليل عايق حرارتي كه در برابر نفوذ سرما يا گرما به داخل و هدر رفت انرژي در تابستان و زمستان ايجاد مي كنند، بسيار مقرون به صرفه نيز مي باشند.

 

چگونه پنجره هاي سفارشي خود را با پروفيل هافمن سفارش دهيم؟

گروه صنعتي پولاد يراق تاراديس توليد كننده انواع درب و پنجره هاي دو جداره UPVC و نمايندگي هافمن در تهران مي باشد. براي سفارش پنجره هاي مورد نظر خود مناسب براي هر نوع بناي مسكوني، اداري، تجاري و ... مي توانيد ابتدا نمونه صدها پروژه موفق انجام شده توسط اين شركت را در وبسايت تاراديس ملاحظه فرموده، با كارشناسان اين مجموعه مشورت نمائيد. 

 

نحوه تخمين قيمت

پس از اندازه گيري دقيق پنجره ها و انتخاب نوع پروفيل منطبق با سليقه شما در بازديد توسط كارشناسان و نصابان شركت، امكان تخمين دقيق قيمت بر حسب تعداد پنجره هاي ثابت و بازشو، يراق آلات مصرفي، نحوه باز شدن و ... به همراه هزينه هاي حمل، نصب، برش و ... وجود دارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده نمونه پروژه هاي انجام شده، از وبسايت تاراديس به نشاني www.taradis.net بازديد فرمائيد و با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.